Saturday, November 27, 2010

misi mengabeskan duit 3

duit elaun baru masuk=misi mengabeskan duet dijalankan lebih giat lagi..hahaha
aku, fizah, ana n amal da rancang,pas ni nak gi jauh lagi..
sebelum ktaorang nak tinggalkn kl ni,kitaorang nk menjelejah seluruh tempat
pavillion,the curve,one utama, sunway piramid n mcam2 lagi..
asyik2 mid je,nk muntah pn ade..hahaha
yela,ok gak tu..bile lagi nak merasa dok kl ni..
pas keje maybe ak takkan dok kl kot..
aku tau betapa susahnye nak dok kl ni,mcam2 probnyer..
lagi2 bile aku de anak nnti,macam takut je nak lepaskan diorang kat kl ni..
haha..berangan :P

ikutkan,aku malas nak kluar mggu ni,tapi...
duit elaun da masuk,nk berjolila sket..hahaha
beg aku bawak gi kelas da putus talinya(beg murah),n amal kate ade sale kat bonita, so aku decide nak beli beg baru...
tu jela pon alasannye..hahahaha XD

 nila sebenarnye hasil shoppingan minggu ni..haha
yg beg tu,as i said beli kat bonita..
jap gle aku pilih,haha,kurang songeh sangat kot aku sebab terpaksa beli kn..
yang baju tu plak,al kisahnyer...
dari selasa smpi kamis,kat UIA ni de Youth Awarness Campaign..
n sempena tu,kt dewan kitaorang,de exhibition n jualan..
antaranya baju2 tula..
memang rambang mata weh,expecially jubah..
tpi kan, jubah utk ke'tinggi'an aku takde..
so demi mengubat hati yang duka lara,belilah baju ni..hahaha
sape2 leh rekemen kat mne2 yang jual jubah dengan ke'tinggi'an aku,lehla inform2 ek..
dh lme ak teringin jubah2 camni..

in conjuction with campaign tu gak,ari kamis malas,ade pillow talk..
tajuknye sangat menarik..
kawen muda!!
mak,nak kawen~
hahahaha...
gatainyerrrrrr...
aku da dengar talk ni,so spe2 nak tips leh nak tanye aku..
aku pon nk try amalkan ni...hahah...
mrepek2...blajo dlula zahidah oiii...hehhehe:)

gambo2 kat post len aku dah updatekn..sile tgk yer...

No comments: