Saturday, December 04, 2010

fotogenik or fotogedik??hahaha...

memang almaklumla,kalo sape2 da kenal aku,lebih2 yang slalu ikut update aku kat facebook tu,mesti rse camni..
"eh banyak btol gamba cermin dak ni"
tak pon,
"asyik2 gambo dalam toilet,depan cermin"
 ala korang,rilekslaaa...

memang kalo aku and membe2 aku pergi jalan2,mne pon la,wajib kot mengambil gamba toilet,depan cermin..
kadang2,diorang pon rimas,sebab aku drag diorang skali..
tapi korang nak je kan?? :P

so untuk pos kali ini,aku nk paparkan koleksi2 gambo cermin toilet aku...
firstly,yg pnah kluar dalam blog..
 
eh,ade 2 jelaa....
yang len2 ni koleksi dri facebook...yela,sume gambo pon ak msuk sini jela pn..

yang ni plak gambo cermin bukan dri toiletla...

bile aku tengok balikla kn,gamba dalam toilet xdela banyak mane pon..just yang dikumpul2 sume gamba cermin yang penah aku tangkap je yg banyak..aku buat 4 dlm 1 gamba so xdela korang kne scroll banyak2 kan..act,lagi banyak dalam henfon aku tapi tak mungkin akn dipublish kepada umum k..censoredddd...

in a nutshell(haha,karangan ke ni?) aku memang ske tangkap reflection dri cermin..nak tau ape sebabnyer??
  1. cermin ade kat mne2 je
  2. senang nak tangkap gamba sndiri,rather than ambik bkn dri cermin,mesti slalu tak jadi
  3. bleh tgk muke sendiri(cun ke tak?ahaks)
  4. tak yah suruh orang amikkn..sendiri pon bole..
  5. slalunyer senang jadi
  6. dah expert,thnx tu izyan,sebab die yang aja..hahah
so,jom tangkap gamba dalam cermin ramai2..hahahaha

3 comments:

nurajeerah said...

byk gler koleksi.. :P

stalker said...

weh.boleh bukak galeri ni..
galeri gambar depan cermin..
muahahaha

kiki said...

za pkai shawl nmpk kurus. chumill (=