Friday, November 26, 2010

Belog oh belog....

cbe korang tengok total post aku yang dipublish..actually,aku pernah target, sebelum abes tahun 2010 ni,aku nak capai 50 post but aku rasa mungkin tidak akan kesampaian la..nak tau sebab ape??

Reason 1: aku dah balik UIA da sekarang ni,so aku akan terikat dengan jadual aku yang padat(padat ke?) but i'll try to make posts,2 or 3 post by every weekend kalo xde hal..

Reason 2: aku ade je waktu senggang2 sket kalo nak update blog tu, tp aku takleh nak spend untuk wat 1 post dalam mse 30 min jek. coz aku ske letak gambo, lembab sket nak susun ayat(lemah esei beb!) dan susah nak curahkan idea begitu saje.

Reason 3 : aku kurang rajin macam orang lain yang bleh update blog hmpir tiap2 ari..



Reason 4 : ni aku rasa paling penting..aku rase baik aku revise balik ape aku blaja dari wat blog ni..study is more important to me,but blogging sometimes make me satisfied..huh..

Reason 5 : kadang2 idea tu dapat,tapi takleh nak dicurahkan pada masa tu, n bila nak tules, lupa plak.. tula waktu tulis blog tu,idea takde..hahaha

Reason 6 : kadang2 ape yang aku nak ceritekan tu xtakleh diexpress in words..so,xleh nak tules kat blog..

banyaknyer reason kn? so kalo korang rase aku ni jarang update blog ke hape,bagi ler idea camne nak mantapkan skill blogging ker, nak tulis cite ape ke ye.. i'm still an amature..^_^

1 comment:

nurajeerah said...

nak seribu daya ,, x nk seribu dalih..
HAHAHAHA~