Thursday, May 19, 2011

citer ronggeng lagi

yee, tanggal 12hb may aritu, lepas abisnyer exam btq(basic themes of quran) maka tamatlah sem 3. memangla cepat sungguh sebab 2 bulan je tmasuk exam kn.

psal result, tamau ahh fikir dlu. takleh nk expect pon dpt ape. carry mark okelah tinggi bleh tahan, but tang jwb final tu. adesss, den ni memang slalu kantoi tang final tu. tataulah ape pasal. tawakaltu alaALLAH jela.

abes examnyer memangla ari khamis, tpi sampai kat umah ari sabtu. hehe. sebab ape? sebab nak ronggeng la punye pasal. ari jumaat ronggeng sampai malam, then esok pagi balik umah nek tren. best gle. barang2 yang banyak perlu diangkut ke rumah telah diambil oleh sang ayahanda pagi jumaat tu, sblom gi ronggeng. kali ni tempat len sket, sunway piramid. 1st tyme jejak tu weh. beselah bukan orang kl kn..

kompemla kalo pegi sunway piramid, nak pergi ice skating la.. pe lgi...
dpn loker pn jdi kn.. hahaha
sebenarnye sblom nk kuar tu, de kisah tragis sket. sian kat ayah aku. tapi tapelah. malas mau cter sedih2 dalam ni. citer gembire jek. sebab sume dh berlalu. let bygone be bygone kn? hehehe

alkisahnyer, sampailah kat sunway piramid tuh, nk dekat tengah ari. sblom nk stat skating sume, bek makan solat sume dlu. oh yer, geng ronggengku yang tak amik short sem pon ikot kitaorang, ana. sanggop tu tron dri muar, semata2 nk rongeng2 sme ktorang. yela, kalo ak xikot pn ak jeles kot. hehehe

yeah.. ble sume dpt kumpul(blur sket gambo)
malas nak cakap ar ble da skating tuh. asyik dok tepi jela. aku bantai men 5,6 round jek. yg len deme men lebih 10 round kot. sakit kaki weh. maybe aku pakai stokin nipis, pakai kasut tu xbpe btol, then kasut tu menyebabkan aku sakit kaki sket. abes rm15. wuwuwuwu.. takpe len kali datang kne men btol2 lgi. hehehe




kalo korang ngah skating2 tu, mesti de 1 grup yang men kat tengah2. ngan gimrama sume tu la. tu sume dak2 yang memang terer ah skating bsme coach yang ade melatih diorang. jeles kekadang aku dibuatnye. ade budak tu, skola rendah la kot, kecik lgi, nk menyelamatkn aku lagi tyme nak ampir jatuh. nampak sgt den xreti men. malu kat dak tu. hahaha.. tpi fyi, aku tak jatuh sekali pon. terer tak terer tak? nak ampir de la.. hahahah

ye lupe lak nak cakap rate nak skate tu. kalo ade glove, rm15 utk weekdays n rm17 utk weekends. kalo takde, campolah rm8. akan dapat free glove la. kalo de glove, untungla sket duet tuh. tapi jangan plak korang silap paham plak, amik glove utk lab or glove untuk bercucuk tanam tuh. tak lehla weh. kne glove yang kain jela. tak silap aku leh men dri 10 pgi smpi 8 malam utk weekdays n smpi 10 malam utk weekends. tapi kalo rate, yang siap ade coach tu lg mahal la. and de gak promotions len, tapi aku tak amik taula. hahahah

nila glovenyer :)
ktorang men pkl 3 smpi 6 je kot. then blah semayang. fizah plak die tak larat, kat surau die nk rest. oke xpela. aku, amal n ana tros jalan2la kat sunway tu. pusing sne pusing sni smpilah maghrib, tros semayang n makan. rupenye bahagian lua sunway piramid tu club pn ade. takot aku. jalan2 kat stu tyme nk dekat maghrib plak tu. hahaha..

sampai UIA nk dekat 9.30 rsnye. lambat smpi tu psaipa. sebab cari tempat makan la. tempat makan memang banyak tpi nak cri yg seswai ngan student(nk murah la weh) tu susah sketla. nak makan fast food memang tak larat dhla. muak tekak den. last2 makan mne ntah, tpi mahalla jugak. balik pn satu hal, nk cri teksi yg btol pakai meter tu susah. yang gne coupon, smpi rm22. mahal kot. gne meter rm15 je. isk2. sje mau cekik kan. sabo jela...

tula cternye. pnjang btol den type. banyak lgi cter ronggeng tpi xkn sume nk cter kn. knela private sket2. hehe.. cya next tyme. mintak2la xterbia je da blog den ni haaa.. :p

 ble abis type entry ni, bru pasan, dh lme rupenye tak tules pasal kesah ronggeng ni. adekah aku dah kurang ronggeng??? hahahaha

No comments: