Saturday, April 02, 2011

variety show baru tengok ^^

hye salam sume. 

hamboi2, lagi da masuk short sem ni, lagi malaih btoi nak update blog tercinta ni. padahai banyak je mase kosong je kan. masa kosong ko tu wat pe zahidah oiiii... takkan meroloh je kot??

sempena bulan april yang baru masuk ni, aku nak buat pengumuman. before that, nak cakap, aku ni kinda suke wat post related tu korean sket. so kepada yang bukan peminat korea tu aku amat nak mintak maap kalo korang tak paham ape yang aku cakap yer. hehe. peace!! this is my blog ye :)

haa, balik pade pengumuman tdi, takdelah gempak mane pon. haha. sebenarnye for the time being, aku tengah melayan variety show korean ni, iaitu....... jeng3

RUNNING MAN SHOW!
muke2 atas adalah muke2 tetap jadi guest running man. kecuali hyori kot dah takde skrang ni. ekceli, my big thanks to my friend, miss amalina kerana telah memaksa aku untuk tengok show ni. oh tak lupe juge kerana telah menyumbangkan pengcopian show ini ke external hard disc ak yang ampir pnoh ni. ya ALLAH, seriously, puas aku gelak. ni pon, aku baru tengok 4-5 episode je. ade banyak lagi yang perlu ditengok. abesla aku akan layan show ni jela pas ni. wgm yongseo pon nak abes dah. sedih giler. aku harap running man dapat mengubati kesedihan aku ni. hahaha :P

seriously korean2 show dah mule mendapat tempat di hatiku. tahniah diucapkan kepada mereka. da macam ayat karangan. aku pon tak sangka akan sampai ke tahap ni. terima kasihla kepada rakan2 dan akakku yang rajin mendownload, mengembangkan minat dan menyumbangkan sumber korean shows kepadaku. jasa anda tak dapat ku balasi.

gile ah pasni nak layan family outing plak. banyaknyer wehhhhhh... :) ade sape2 lagi nak menyumbangkan pape ker?? i terima dengan hati terbuka. hehehe

No comments: