Friday, March 04, 2011

hantu kak limah. cetus fenomena.

assalamualaikum orang kampung!! :D
i dunnola kalo orang len dh wat preview pasal citer ke idak but citer ni memang best la. tapi aku nk ucap congratzla kat mamat khalid sebab dah berjaya wat aku gelak guling2 tak ingat dunia. tak kesahla orang len komen pe. naseb bek tengok cter ni pas abes exam. kalo sblom, mau abis ilang ilmu aku dibuatnyer. :P


kalo aku dengar orang cakap, kter bakor,kte bakor je or ce citer ce citer, tak pun, wat gaye tangan usop tu, memang mau tergolek2 aku gelak. taktaula biler leh sembuh. haha. memang hebat penangan cter hantu kak limah kepada aku. :D
ni aku sekalikan dengan aksi2 dalam cter ni yang boleh pecah perut dibuatnyer. nak lagi, gi search kat youtube. takpon, ulang je tengok :)





usop ni memang gilo ar. tabik sama lu. memang lu dah wa gelak terbahak2. takde 1 saat pon wa xtergelak tengok lu. lme tak tengok cter gelak camni. haha. terbaik ar.

kepada yang tak pernah tengok, silelah tengok sangat2. rasenye, orang yang tak pernah gelak pon leh tergelak tengok cter ni. haha XD

No comments: