Monday, March 21, 2011

ceciter sem3

cepat gile mase berlalu. rase macam baru smalam abis final bio. meninggalkan kc635 terchenta. rupenye dah abis dah 3 minggu cuti. and paling tak sangka, dah abes 2 sem dah kat cfsiium ni. result pon, lets say, alhamdulillah jela. i'll try harder for my next sem.

next sem haponyer. dah masuk sem baru dah. dah dapat bilik baru dah, KC238, bersama cik jiro katak and 2 orang roomate baru, shakila(killer) ngan zahirah(zie). haha. terkejut gak dengo nickname diorang ni. brani kan aku berumatekan seorang 'killer'. :D n lagi sorang, tuka 1 hurup je dh sme nme aku :P

fyi, sem kali ni aku sem pendek jer. campo final exam, insyaALLAH, aku akan berada kat sini for 2 months only. subjects pon 2 je, RIM(religion in Malaysia) ngan BTQ(basic themes of quran). total contact hours sumenye 12 jam. oh ye, SAHAJA.

click for tumbesaran yg sehat
so, what is that mean? rutin yang dibawa dari rumah, iaitu makan-tido-online akan disambung kat sini plak. no many changes, just tempat yang berubah, plus klas 3 hours per day, itupon dari isnin sampai khamis je(klas jumaat dibawa ke ari isnin n rabu), and takde peluang untuk masak kegemaran i. yea, tlupe lak, ronggeng skali skale. :D yela, kat sini bkan leh wat ape sangat. tapi aku rase, aku akan dapat assignment yang dapat memenuhi mase terluang aku. InsyaALLAH. :) mak,tapi i takot nak wat presentation2 ni ^~^

dahler, malas mau panjang2. banyak citer yang dah dicopy untuk ditengok sebentar lagi. tata all -_-

No comments: