Tuesday, November 02, 2010

misi mengabiskan duit 1

pasni,sume agenda2 outing selama aku aku di UIA ni digelar misi mengabiskan duit. biar seda sket(tapi tak sedar2 pon sebenonyer) :P


dalam post yang lepas,aku ade stat rindu nak kuar ngan geng gbs(geng bilik sakit). rindu gler. fortunately diana, die cuti sem, n die pon datang kl,so aku sebgai kawan yang baik :) dan hazirah,pergila temankan die jalan2 kat kl ni. dah alang2 die turun kat kl,aku pon cadangkn gi times square. yeah times square.dah namenyer gi ts tu,alang2 pegi cosmo world la sayang. hehe. aku memang excited giler,yela sejak form 3 tak pergi.

misi memenuhkn prot sblom msuk. memang pas makan memang sume tak lalu nak makan. penin lagi. gambo aku nak update lagi tpi ade kat tempat len.

cukup kitaorang men 3 jam je,pastu kuar. tak lalu beb. aku memang naik sume kat situ tapi ckupla skali. memang pnat tapi best. paling takot adela bende2 yg berpusing 360 drjh tu. memang muke merah pas naik tu. hazirah dah ketwakan aku. padan muke. ingat brani sangat. rupenye lgi takut dri roller coaster. tobat tak nak naik dah.
   adik2,adik ok ke ni
   ok kot(aku tengok seat belt aku)
   bia btol ni dik,da tanya mak ke blom naik bende ni(smbil tgk my safety measure n belt aku)
   apehal lak nak tanya mak plak ni(muke aku budak2 sangat ke nak naik bnde ni)
   bahaya ni dik...
   biarlaaaaaa...
haha...ni dialog aku ngan sorang mamat pekerja kat situ. lawak ar. ntah pape. ade ke nak tanya mak plak. i'm a big girl dah la. huhuh.

dah abes aku berjoli sakan kat ts tuh ari jumaat,smbil bershopping sket(sket je yek,duit xde :P), ari sbtu n ahad memang memerap kat bilik ajer. dah borink2 tu,berjaya gak membuat jadual untuk sem ni. heh.

memang tak nampak. just aku leh cakap,ruang ijau tu je waktu free aku. oren tu break tgh hari. agak bz gak kn? yela 23 hours dipackkn dalam mse 4 hari.

pesanan khidmat msyarakat: sape2 yang tak suke blog aku n ske nak kondem2 aku, plzz fuckin off from here. aku tak perlukan korang. gaye korang bagus sangat ker!!!!!!!! kalo komen membina xperla. ni menyakitkan ati plak. aku geram sangat ni,jangan sampai aku zassss korang kang,menyesal tak suda ko nnti.

hepi birthday to u. even u never recognize me anymore.

No comments: