Saturday, November 06, 2010

misi mengabiskan duet 2(midvalley)

sebahagian yang aku beli kat mid. nk jge mencapub logo iium :P
 agak2 korang,bape aku abis pegi shop semalam?? ni bru sket. haha
ala, ekceli, bnde2 ni memang aku perlukan.
lebih2 lagi contact lens,as my specs dah broken..
abes kalo ayah aku tau.
dictionary tu pn ak MESTI beli.
or i will dead at my english class.haha

selain membeli bnde2 keperluan smalam
sebenarnye tujuan aku outing ni sebab sje nk spend time with one of my best friend,
Husna(bangga ye nme awk mencapub kat sni)
yela,sejak dri sem 1 mmg ktorang xpernah hang out same2
so why not sem ni kn,lg pon tengah awal2 ni,okla sket. xbz sangat.
tak lupe jugak pde amal,kwan seronggengan(ade ke istilah ni) yang xjemu2 menemaniku
haha,ayat skema..

mule2,semangat kononnye nak men bowl.
dah pegi2 tu,takot plak.
tempat macam disco jek ak tgk
kat ipoh tu pn lgi leh tahan.
kitaorg pon blahla,lagipun takut malu sebab tak reti main :P
last2 tengok movie la plak.
tengok cte the childs eye,xdela best mne,bek download je lgi bgus.
sebab cte you again ngan cte life as you know it dah abes..
uwaaa~~~ rugi btolla..

gambo cermin wajib ade..haha..alamak gambo husna xdela plak

kebetulan,hari yang ktorang kluar ni,ade pc fair..
ape lagi,serbu jela..
memang nseb bek btol..
ade kenangan yang xleh dilupekan,len kali aku cte kat post len ek.
husna dpt mp4,aku beli cooler pad n amal beli sreen guard jela..

dah banyak fair ak pegi slame ak idup 18 taun ni.
satu bnde je aku xske..
tau2 jela fair2 camni memang akan RAMAI SANGAT orang..
tapi ak xfaham npe sum parents ske bawak baby stroller msuk fair camni..
tak terpikir ke korang akan menyusahkn orang len??
menyebabkn org susah je nk jalan,xpon menhalang laluan orang..
aku pegi smalam,ak nmpk 3 baby strollers at 1 place,rimaslaa...
dukung jela baby tu,xpon pakai sumting yg leh hang baby kat blakang or depan korang tu.
ntahla,mayb aku blom jdik parents lgi kn,ak xpaham. tapi tlgla paham prasaan orang len gak..

ckupla ak membebel takat ni jer..haha.. len kali ak membebel lgi ek..

No comments: