Saturday, June 11, 2011

seminggu suda di UIA :)

okla malas nak citer betapa lamenye aku tak update blog ni or ape sebabnye. korang paham2kan jela sendiri. aku rase aku ni takde passion untuk menghapdate blog selalu. biarpon internet selaju mane pon.

kembali citer asal. ari ni genapla hari yang ketujuh aku kat UIA for the 1st sem 2011/2012. overall, xtaulah nak cakap camne, sebab beselah. awal2 sem memang xstabil. kalo takde masalah ni, masalah itu plak. beselah hidup, filled with problems. but problemslah yang mewarnai hidup kte, ye dak??? heee~

aku wat post 1 jela ek for the whole week aku kat sini yer. senang korang nak bace sket. heh. maap kalo post panjang bebeno.

tapi before that, aku nak tunjuk jadual aku dlu k.
klik utk tumbesaran yg sehat lgi kuat.
ok see that. almost everyday i have only 2 hour classes. only tuesday 2 classes. and more, i hate classes on friday! susah nak berronggeng tau. before this, i have 2 sems without friday classes. arghhhhhh... jdi tak bese lak..

first day class, pkl 4 smpi 6. tak pegi. coz bajet lect xde. dahla petang sangat. yela sbb register mahallah tak abes lagi. ade je yang tak balik lgi. budak2 still add and drop subj lagi. ikot pengalaman sem2 lepas pon, lect xmangaja pong. but guess what, lect masuk plak. got the info from mira and maz. tapi 7 orang je student yang ade. kompem la lecturer tak mengaja. nseb bek tak pi. kalo tak wat koto baju jela kan. so, dok la bilik wat perangai macam ular ngah berhibernasi je gayenye. hahaha

2nd day, semangat ah nak gi klas. pagi pkol 9. klas physics. tapi upenye lect xde plak. sabo jela. mase orang masuk klas, lect takde plak. adesss.. bru nak menyesal tak datang klas smalam. hahaha. class chem ganti kol 4 smpi 6. sajo jer sir ni. aku dahla nak pi pasa malam. last2 pi gak. plannyer ngan rumate, tpi coz aku lambat sangat, aku pi ngan fizah. finally, dalam sej aku balik paling lewat. nak dekat 7.30 baru sampai balik UIA. sebab pasa malam, ramai gilerrrrrrr orang. sah2 la dak 1st year yang still takde klas lagiyang dok pnoh kat sane. aku paham, sebab mase aku 1st year dlu, aku pon camtu gak. bosan sangat, pi la pasa malam. tapi tunggu ah bile ko de klas nti, takdenye ko nk pi every week. dahla slalunye jadual dak 1st year pack. hahaha

ari rabu, khamis, memang dah stat blaja la kan. takat minggu first ni pon dah nak abis satu chapter koo..tapi nyampahnyer, satu ari satu klas jela. act, aku de nampak vacancy kat koop kat bawah tu. perghhh rase memang cam nak join. tapi saba dlu. aku rase kalo cam line clear, leh aaa nak join. mengisi mase lapang. tapi takot effect study lak. tengok dlulaaaaaaaa...

oh yeahh ari jumaat. de klas yer, then ronggeng. melepaskn tension sebab tak dapat 1 klas ngan geng2 den.. arghhh rindu nak sembang2 ngan depe dalam klas. sembang korea n mcam2 lagi. n tak dapatlah wat barbeque lgi kn. sodih3... huhuhuhuh..

kla chiawzz...

blom tengok lgi tv yang de kat tingkat 4 n 6. dah ade astro tu. pasni nak tngok ah.. hehehe




No comments: