Friday, June 17, 2011

suke suke suke :)

warning: post kali ini amatlah childish. hahaha

sape peminat2 running man tu taulah kn, memang dah lame gilakkk geng isubs tak klua translated running man. denga citenye para translator sume tengah exam sekarang ni. so, rate nk kluarkan episode baru sangatlah lambat. lepas episode 37 tu, episode 38,39 and seterusnye lambat gle klua. kalo dulu, bleh capai 2 episode tiap minggu.

tapi aritu episode 40 dh klua tau. haa semalam. ana, qilah sume bising kat twitter, deme dah download running man and tengok. aku pon  jeleslah kan. so, saba jela lagi semalam tu. yela kalo nak gune wifi uia ni, mau berejem download satu part.



pagi tadi, aku ingatkan nak sahur, nak puase la kan. set jam pkol 5. terpikir gak, bek ak berdownload kn. yela tyme2 shortsem aku slalu download tyme subuh. tapi tengok2 pagi tu tak bangun. hampeh btol. pkol 6 bru bangun. bangun2 tros bukak laptop. download running man. laju gilakkkkkkkkk...

satu part tak sampai 5 min kot. kat umah kalo download tu, mau ade 15 min. bapak bahagia je aku tyme tu. abis sume dalam setengah jam je kot. sblom ni tak penah download secepat ni kot.

pas semayang subuh tros aku tengok. jap je siap. mantap bukan. sanggop tuh. naseb bek takde klas pagi. kalo tak mau mata panda kot. hehehe.

so as conclusionnye. marilah ramai2 kte berdownload pagi2 buta yek. konfem tak nyesal bangun awal. hahaha. lagi satu, dapatla solat awal sket, pahala pon lebih. btol x? hehehe

No comments: