Friday, April 29, 2011

bebel, bebel, bebel setelah lame mendiamkan diri

okla sori wa dah lme sangat xhapdate blog wa ni. sian kat die ni dah berhabuk sket ni haaa.. takpe2 ni la nak hapdate ni, jangan majok2 ye wahai blog :)

bukan ape tanak hapdate ke ape tapi maha busy yang amat(ni cikgu bm tengok ni mau die soh aku ulang tulis ayat yang btoll 100 kli ni. haha). dengan mid sem, assignment, presentations, study n tengok cter2 baru sambil ronggeng2 di ujung minggu :P. bayangkan kawan yang slalu kontek pn dah jarang kontek. apetah lagi dak blog ni. kadang tengok hapdate orang jek tapi hapdate sendirik tamau buat plak kan.

mule2 cter ngan bufday aku dlula, 22hb aritu hahaha thnxla pade sesape yang wish kat aku bufday walaupon yang mengingatkan korang pon fb korang ye dak. adiah taun ni plg banyak orang bgi makanan n blanje makan. saje kan nak bagi aku gemuk ngan badan yang sedia gemuk ni :P. still waiting present from my father :) lagi satu, malas dah nak emo2 sal dak tu dah. lantak ar tanak wish gaye aku kesah. tak kesah sesen ponla wehhhhhh nak cakap kat ko.

meronggeng2 la hape lagi. tak nampak ke plastik tu :P
and yeah, akhirnye sem 3 aku akan berakhir kurang dari 2 minggu lagi. syukur alhamdulillah giler, rase cepat je waktu ni berlalu. walaupon sem ni aku blaja religious subject je tpi quite interesting. hape tidaknye, ngan presentations and assignments, n hafazan and notes yang berjela2 yang perlu dihafal. suddenly i am missing to learn sciences subject :P minggu depan last blaja. then nak study for final exam plak. how kind a busy student i am. haha.

satu assignment dah settle. next week presentation. tapi slidenyer takde lagi, kene wat plak. ayat hafazan lagi. preparations for final lagi. hadoiii2. okla gtg peeps. wait for my newer post, maybe during the semester oliday. tata

2 comments:

Aqilah 기기 said...

oke, kau nmpk kurus di situ. jeles =,='

Nur Zahidah said...

hahaha.. bykla kao.. hahah