Friday, February 25, 2011

al-tamatnye kesah sem 2 2010/2011

uwarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~
jom kte jerit bersame2,
merdeka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

berhabuk jugak blog den ni. *sapu sane sapu sini :D
ok da kemas.
brula bole bercerita kn3.

abisnyer exam bio pada tepat 11.30 a.m kat AMF, maka tamatla sem 2 aku.
best giler tak terkate.
mase kua dewan tu rase macam nak melompat je.
tapi,besela gurls, kne jage keayuan sket kn. -_-
kalo aku lelaki dah lame aku terkinja2 tyme tu. XD

untuk meraikan kemerdekaan, geng ronggengku , nabilah n my twin sister tempah dominos.
kitaorang kongsi duet,wat delivery+kupon diskaun yang akak aku ade.
kne tggu sejam setengah lak dh. tapi takpelah.
makan kat bilik aku, kc635. naseb bek bilik aku besa sket.
bole tampung sume orang :D
heaven gle beb. macam merdeka selame2nyer.
makan sambil bergosip, merepek2 n fizah menonton alice in wonderlandnyer..
pizza, kitaorang makan tuna temptation(aku ske gle),classified chicken n beef pepparoni.
sedap tak terkate. silekan menikmati gamba.



ye saye tau,jiro yang sudah pastinye membace blog saye pasti akan terliur.
tula,spe sroh merdeka awal sangat. hehehe :P
tpi usah isau beb. nnti kte wat delivery gak ye.
kupon byk lgi. nnti kte makan ramai2 ye.

lastly, ni lak gamba before ana, fizah and amal sblom deme balik.
kalo aku kat IGOP dlu ade geng gbs,kat sni aku de geng ronggeng.
macam gbs, deme pon slalu wat aku hepi disaat aku berjauhan ngan famili.
thnx korang!!!!!
kami bersama dominos
saranghaeyo:)
p/s for ana,amal n fizah : gi jenjalan leklok na. len kali kte kne kuar lgi.. itu sudah pasti!

1 comment:

j.i.r.o. said...

sumpah meleleh air liurrr!! -,-"