Sunday, November 14, 2010

Roti canai,rafest dan macam2 lgi in one week ^_^

kte start dlu ngan event roti canai...
sebenarnye dri minggu lepas kot,amal teringin beno nak makan roti canai..
then aku pn teringin jugak nak makan..
then hari khamis tu,ade free gap between klas,ak menjengok cafe mamak yg jual roti canai..
bru lagi weh,then ak tgk environment die btol2 macam kedai mamak..
ikutkan nak makan je kat situ,but sbb sorang2 n pose lak tu...xdela makan..
so,aku pon mengajak amal n kwn2 aku utk breakfast roti canai kat situ esok paginyer..
lgi pon ak xde klas lgsg ari jumaat...
roti canai aku n husna
memang muka kempunan gler..hahaha
bselera btol husna makan :P
fizah dan roti canai bukit xjdi..haha
semangat nk makan..haha
kitaorg jgk yg rilek..hahahha
 abes cter roti canai..
fyi, minggu ni dh start mggu raudhah festival..
dri isnin sampai khamis,mcm2 exhibition kat hall tu..
bleh derma darah,berbekam n macam2 lg la..
n xlupe jugak,jual2 pon ader...
seorg peshopping tegar aku mne nak tahan weh..
hehe,adela beli sket2...

then starting jumaat..aku kire2 tengah hari la..
sume cafe diarahkn tutup,then bazar rafest plak diadakan..
memang part tu best,banyakkkkkkkkkkkkk makanan dijual..
tapi yg xbest,minggu ni je aku dah abis bape byk!!!!!!!
dhla timing xelok,waktu xdpt elaun lgi..
mau ak menangis abes2an jugakla..
ade jual kain, tudung, baju n mcam2 lgi,mnela aku nak tahan...
dhla jual2 btol2 depan mahallah aku,memang menguji iman dehhhh..
memang iman aku tak kuat..huhuhu

haa,lg stu,macam2 talk yang ade time rafest ni..
dri ahad smpi jumaat,3 dri 6 talk aku pegi..
okla not bad,even ade yang sangat bestttttttt...
rugila korang kalo jenis xske dengar talk..
byk input n penceramah pn pon ok juge...
yela,skali skale utk makanan rohani kte..
ade jugak buat aku sedar..
n i have decided,
NO LOVE for  the time being..ok x??
i hope boleh..ya ALLAH,kuatkan iman aku...

smalam ade mucical cultural night...
byk persembahan best,ASIS cultural grup,tarian zapin, dikir barat n konsert..
ade UNIC and FAREAST tuh!
ade gak kump ALGEBRA,kump live band yg vokalisnye ensem banget tu..haha
n xlupe jugak,mamat malam merdeka..OMG,i'm melting :P..
bestla,sgt enjoy...
xrugi duet rm5..
gambo cermin with rumatess
gembirala kononnye..hahah
sblom nak masuk,rmi gleeeee orgg..
tempat duduk kmi di belakang :'(
gambo wajib di tandas bersme aweks~
hari ini akan tamat RAFEST ni..
malam ni pon ade pesembhn by In-Team..
xtaula nk gi ke tak..
keje pon mne leh nk lupe..
uwaaa~
dilemaaaa...

No comments: