Friday, October 22, 2010

at last: sedang2 saje..

lambat sket aku pos kali ni. maybe korang da tau,what am i talking about. ape yang aku bole cakap, it is only so-so aje. nothing nk dibanggakan or utk dikecewakan. but anyway, aku tak repeat english aku. i will go on to the next level. so, aku kne blanje all my rumates kat cafe a. bertuah korang kn. hehe.

puas giler kawan2 aku,family aku ajak aku suruh bukak result aku. starting pukul 5 petang smalam ar. haha. but sape2 yang kenal aku, mesti korang tau, aku tak akan senang2 untuk tengok result aku. macam ade fobia sket,fobia untuk mengetahui result aku sndiri. sape tau nama fobia tu??

teringat tyme SPM,result sepatutnyekn kluar pkl 10,tp aku lagi rela pegi ke sekolah nak dekat pkl 1 bru pegi ambik result. Cik Fatyyhah agak bengang ngan aku sebab aku amik lambat(rpenye2 die da tau awal2 lgi result aku,patutla beria2 die sroh aku amik cepat). sampai sekolah je,mule2 aku tanak ambik,  then, cik Fatyyhah da menarik tangan aku terus ke dalam dewan. malu aku tau tak. sampai depan cikgu pn tanak buke mata,sbb tanak tengok result punye pasal. bile da tengok btul2, menjerit aku. ayah aku pon terkejut. alhamdulillah. ni antara kenangan manis tengok result. berhari2 aku rse gembire jek.

tapi yang tu,gembira la jugak. yang kali ni, not as I expected. quite disappointed,but still grateful.

camne aku nak  menghadapi lagi 3 kali result ni?? sape2 leh ilangkan fobia aku??tolong...

No comments: